lördag 22 maj 2010

Morgonpromenad




Vilken härlig promenad vi startade dagen med:) I.o.m att jag är dunderförkyld så blev det bara en timmes sväng idag....men hundarna verkar nöjda & glada, nu ligger dom och tuggar på ben:)
Lägger in ett par bilder från promenaden (Hero och Kojak har nosgrimma på sig, när jag går med alla tre så känns det bäst att ha det, dom sköter sig jättebra vid hundmöten m.m...MEN jag är livrädd att möta lösa (framförallt små) hundar som inte lyssnar på sin ägare, jag är inte rädd för mina hundars skull... Utan vill helt enkelt kunna kontrollera mina hundar om problem skulle uppstå. Även om det kommer en lösspringande hund fram till mina och lyckas bli biten, så är det faktiskt lika mkt mitt fel, man är skyldig enligt lag att ALLTID ha kontroll över sina hundar, du är ALLTID ansvarig för vad dina hundar gör oavsett situation....Så nu vet ni det *skrattar*

Inga kommentarer: