lördag 31 juli 2010

Goaste sötaste...

Bond:) Jag måste helt enkelt ha den mest underbare pinscher som existerat (och dom underbaraste schäfrarna;)) *kärlek*.

Var ute på en långis med Hero idag, jag gick ensam med honom eftersom att han inte mått så bra stackarn:( Jag har äntligen hittat en behandling som fungerar på hans såriga tassar. Han har ju gått på antibiotika i 20dagar + att jag fick en kortisonsalva utskriven, den slutade jag med på en gång, tassarna blev sju resor värre med den! Nu tvättar jag med hälften vatten/ättika, torkar torrt och smörjer sen på med silonsalva. Nu börjar sötnosens tassar äntligen läka ordentligt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååhhhh vad jag saknar min sötaste Hero.. vill ha lite schäferpussar.. Kommer o hälsar på nån dag så jag får min dos igen!!! .. Bra att du har hittat nåt som hjälper MIN vackra Hero.. kramar Anita

Lillemor sa...

Det är bara att komma förbi;)
Jag ska ringa veterinären imorgon...det är någonting som INTE stämmer med Hero, han är så otroligt låg...bara sover:(

Kramen