måndag 30 augusti 2010

Regn. Hundmat m.m...

När jag klev upp i morse så var det skapligt väder...Det varade inte speciellt länge. Bond var inte road av att behöva gå ut i spöregn! Vi var iaf ute i ca 1 timme. Nu skiner solen, hoppas det varar. Enligt Aftonbladet så ska vi få fint väder i helgen *hoppas*...Vi ska ju på utställning då, första gången Einar (mamsens Jrt) ska ställas:) Han ställs på lördagen & Bond på söndagen.

Nu har vi precis kommit hem med 64kg färskfoder (Nordic special+), det kommer att räcka i ca 60 dagar.
1322kr för 64kg tycker iaf jag är ett bra pris:)

Jag färgade håret igår...Var trött på det blonda, det är så svårt att hålla det snyggt, blir lätt "dassiga" skiftningar i ett icke naturligt blont hår...samt denna utväxt!! Man blir (läs jag) tokig för mindre! Nu får ju jag utväxt i mörkt hår också, MEN det är lättare att fixa till;) Jag blev tyvärr för mörk, använde först en röd toning (pigmentering) sen chokladbrun färg...blev nästan svart med röda skiftningar, det duger, det brukar tvättas ur rätt så mkt färg efter ett tag:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ha en nejlika mellan tänderna så vi känner igen dej på utställningen.

hälsningar
Emma med resten.

Lillemor sa...

Hahaha! Bra idé;)

Kramen