måndag 6 september 2010

Högbo utställningen.

Vi hade en väldigt trevlig dag i Högbo, roligt att träffa Emma & Christer igen samt Cornelia och hennes mamma (ägare till Dilba, Bonds söta syster). Bond & Dilba placerade sig 1:2 juniorklass med kanonkritiker:)Cilla 1:2 Ökl:) Bella (Bonds mamma) vann! BIR & CACIB, hon blev visad av Cathrine som har Rivendells kennel. STORT GRATTIS till Emma & Christer.
Anita var också där, tack för hjälpen! Det blev ju lite rörigt ett tag;)(krya på dig).
GRATTIS till Maria som var där med sina hovawarts!

Jag lät fotografera Bond igår, fick med mig en provbild. Jag har tagit en bild på bilden så att säga *skrattar* suddigt blev det, men han är sååå vacker:)....lägger ut bilderna här när dom kommer.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vet inte vad jag gör för fel, skrev ett långt inlägg i morse som tydligen inte har gått fram.
Än en gång tack för en trevlig helg och alla fina reultat.
Bond är jättefin på bilden även om den är lite suddig.
Vi ses i helgen.
Kram Emma och resten.

Anonym sa...

Grattis till fint resultat på Bond och hans syster och mor!
Tittade om jag skulle se dig,men icke,man har fullt upp...
Ha det gott/kram
Iréne

PS.jättefin bild på Bond.

Anonym sa...

Tjena snygging-brorsan!
Tack för en trevlig utställningsdag! Det är kul att träffas och ännu roligare när det går så bra oss!

Kram/ Dilba.

Lillemor sa...

Emma: Tack själv! Kramen

Irene: Såg att det gick riktigt bra för Charmally hundarna:) GRATTIS! Kramen

Lillemor sa...

Kul att du hittat hit syrran! Det var sååå roligt att träffas igen!!!
Nästa år då jäklar ska vi visa upp oss;)

Kramen //Bond

Emma sa...

Hej! Tack för grattiset i gästboken =) vad roligt att de är några som tittar på hemsidan =)
Vad blir nästa utställning för er då?? =)
Emma Figo å Putte

Emma sa...

Tack så mycket. Jag är totalt värdelös på datorer jag med, men den där hemsidan har jag fått bra hjälp med och så är den SUPER lätt att göra och ändra på. Så jag klarar näsan av de =)
Vi har en utställning på hemmaplan i början på okt sen är jag sugen på stora stockholm men jag vet inte än hur de blir !!!
Jag som tyckte han såg himla fin ut Bond?!

emma putte figo sa...

JA körkort är bra å ha =) Säger jag som tog de seeeent å ville inte ha nått först =P

Ja lite muskler gör nog susen =) Men vad tusan dom är ju bara småå än =)

Nä nu ska vi ut i svampskogen några timmar hundarna å jag å hoppas jag slipper stöta på någon älg nu under älgjakten =)