torsdag 9 september 2010

Snart är det vinter!


Hahaha! Nu reagerade ni allt;)Jag längtar faktiskt till vintern...vill inte ha lika mkt snö som i vintras, men gärna en hel del! Det som är bra med vintern är att alla småkryp och ormar är borta;)Jag är livrädd för att stöta på orm när jag är ute med hundarna *ryser*.

Bonds uppfödare har lagt ut en bild från utställningen då vi står i uppfödargruppen...det var en stor miss att ha den gröna "pösiga" tröjan samt koftan knäppt upptill...det som händer är att när man ställer hunden och lutar sig lite framåt så ser man ut att ha världens hängbuk! *asg*, ok jag är inte speciellt smal, och inte har jag direkt platt mage heller...Men men det är hundarna man ska titta på;)

Anita var hit och hälsade på idag. Med sig hade hon en STOR kasse full med äpplen och en mindre påse med plommon! Så nu ska vi göra äppelpaj m.m:) Tack Anita!!

Nu är det dags att promenera lite hundar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fantastiskt vacker han är på det nya kortet, tack för dom jag fick.
Vem bryr sej om ev (hängbuk skojar) när man ser så fina hundar.
Väldigt avundsjuk på alla äpplen ni fick, saknar våra äppelträd från gamla huset.
Ha det bra.
Kramar Emma med resten